۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

سکس ضربدری

سکس ضربدری
پس از هجمه قول های تبلیغاتی دنیا پیرامون شیطان پرستی ، عرفان های نوظهور و هزار نوع ترویج بی بند و باری که تمامی آنها با اسامی و القاب مختلفی چون بهائیت از ابتدای وجودیت بوده  و پس از گذر زمانی به حجتیه و شیطان پرستی و عارف پروری را پوشش خود قرار داده اند و اینک به بعد تازه ای رسیده شده که با سکس ضربدری شهرت یافته که هدف همان است اما پربار تر و وسیله تغییر کرده و طرح ریز هم همان ، حال که بین جوانان انواع وسایل نفس پروری رواج یافت نوبت آن رسیده که بنیان خانواده از هم پاشیده شود بله بنیان خانواده !!
که مقدس تر از آن نیست 
وقتی رواج بی فرزندی و تبدل و تغییر بین زوج های جوان ما رسوخ کرد و وقتی جذابیت های کاذب با در اختیار قرار دادن نوامیس دیگری رونق گرفت قطعا همان می شود که آنرا زندگی حیوانی می خوانند ، زندگی جنگلی و خوکی
این روند با در اختیار قرار دادن نوامیس خود برای استمتاع دیگران ظهور و بروز می کند اما سوال اینجاست که جوان مسلمان و نه بهتر است گفته شود انسان عاقل چگونه رضایت به فروختن آنچه ارزش است برای او در قبال ساعتی نزدیکی با کسی که بی هویت است و شاید اصلاً بر آیینی است که این عمل شنیع انسانی برای او ارزش ندارد رضایت می دهد ؟
قطعاً زمینه سازی ها شده و به یک روز و دو روز نیست و روز ها و ماه ها روی ذهن او کار شده و این مقارن با زمانی بوده که مردان بی غیرت ما به اسم بیت المال پول گرفته و در عوض خرج برای جوان گل ما و جوان پاک ما ماشینها عوض کرده و کوخ ها کاخ کرده اما ذره ای به فکر عاقبت بی خردی خود نبوده .
آنچه امروز می بینیم حاصل تلاش های مستمر و فشرده ایادی شیطان است که امروزه در شهر و روستا در حال تجلی است و آبروها از دردمندان دین می برد ، بی دین ها که درد ندارند .
اینها از آنجا نشئت گرفته که به قولی هزار و چهارصد سال پیش مولا امیر المومنین اشاره کردند  و آن اینکه دو چیز از امت رسول الله اگر بر داشته شود این امت شقی خواهد بود که با سیاست های بدتر از غلط دین ستیزان روباه صفت که در حال حاضر هم داریم و معرف حضور هستند اما کسی فکر آنرا نمی کند که این پسر پیغمبر اینکاره باشد سرنوشت ما به این گذر گاه کشیده شده است ، و چاره را در فیلتر کردن دیده اند شاید راهی بهتر از این نباشد اما پله اول را اشتباه قدم برداشته اید و حال باید یا برگردید که خلاف مزاق شماست و یا باید با جبر پیش بروید کاش بجای امتحان گرفتن از موضوع صرفه جویی از عهد نامه مالک اشتر سوالی طرح شود و مسئولان جامعه مسلمین را با آن محک بزنیم و درک کنیم رهبر ما و مرشد و یار غمخوار و دین مدار ما چه می کشد و چه دردهای ناگفته ای دارد .
سایت های نوع دوم ؛ فراتر از غریزه!
در یک نگاه کلی سایت های پورنو به دو گروه تقسیم می شوند . این تقسیم بندی را من جایی ندیده ام:
1- سایت هایی که صرفاً بر مسائل متعارف جنسی تاکید دارند ، مانند ارتباط مشروع یا نامشروع دو پسر و دختر و تشریح وقایع آن.
2- سایت هایی که بر مسائل نا متعارف جنسی تکیه دارند؛ مانند سکس با محارم ، سکس گروهی و ضربدری و همجنس بازی!

گروه اول ، صرفاً می تواند برای مخاطب ، مشغولیت ذهنی ایجاد کند و غرایز طبیعی اش را تحریک کند ولی گروه دوم ، از غریزه فراتر رفته و اخلاق و خانواده و حتی تولید نسل را نیز با بحران جدی مواجه می کنند.

اگر سایت های پورنو ، فقط منحصر در گروه اول بودند ، مشکل به حادی وضعیت کنونی نبود ولی متاسفانه ، برخی گروه های انحرافی ، با پیش کشیدن مسائلی مانند سکس با محارم که متاسفانه حتی به نام مقدس مادر هم احترام قائل نیستند، ساختارهای اخلاقی را ابتدا در اذهان و طبیعتاً در مراحل بعدی در عمل ، می شکنند و جامعه را با یک بحران اخلاقی وحشتناک مواجه می کنند .

نیاز جنسی متعارف با ازدواج و حتی با روابط نا مشروع - که متاسفانه کم هم نیستند - برآورده می شود ، ولی ارزش سازی های سایت های نوع دوم ، باعث می شوند بسیاری افراد که مسحور ادبیات این سایت ها می شوند ، حتی پس از ازدواج نیز آرامش جنسی را تجربه نکنند و مدام به دنبال تجربیات جدید باشند و این ، نقطه آغازین فروپاشی خانواده هاست زیرا مردی که همواره به مقاربت با زنی دیگر می اندیشد یا زنی که به تبعیت از این سایت ها دل در گرو "ضربدری" یا جنس موافق دارد و قس علیهذا هرگز نمی توانند زوج خوبی برای هم و والدین مناسبی برای کودکانشان باشند.
متاسفانه ، کارکرد عمده سایت های گروه دوم این است که ناهنجاری های اخلاقی مانند سکس ضربدری را در قالب داستان ها و خاطرات و تصاویر محرک، رفته رفته ، عادی می کنند و قبح آن را می ریزند.
به عنوان مثال ، اگر زوجی در یکی از این سایت ها به سراغ خاطرات منتشره در این خصوص برود ، با خواندن خاطراتی که قریب به اتفاقشان دروغ و ساخته ذهن خیال پردازان مریض جنسی است ، با خود می گوید که : عجب! این مساله تا این اندازه رواج داشته و ما بی خبر بودیم؟
بدتر از همه این که در این خاطرات و داستان ها ، نوعاً نوشته می شود که زوجین پس از خیانت به همدیگر مثلا در نوع ضربدری ، زندگی عاشقانه تری با هم داشته اند و این در حالی است که در یک فرد متعارف ، هرگز خیانت و همخوابگی همسرش با دیگری نمی تواند منجر به افزایش عشق و استحکام خانواده باشد .

به نظر می رسد همان گونه که رهبران فکری و مسوولان فرهنگی جامعه ، درباره مسائل جنسی متعارف ، به طرق مستقیم و غیر مستقیم به آگاه سازی مردم و به ویژه جوانان می پردازند ، باید در این باره نیز با ظرافت های لازم ، هشدار ها و آگاهی های لازم را ارائه دهند زیرا اگر قبح این مسائل در سطح وسیع شکسته شود ، آن وقت بازگرداندن آب رفته به جوی ممکن نخواهد بود .

البته با فیلترینگ سایت های غیر اخلاقی تا حدی این مساله تعدیل شده ولی به دلیل نهادینه شدن فرهنگ استفاده از فیلتر شکن! مشکل همچنان باقی است و علاوه بر آن با تجمعات خانگی و کاوپی و غیره و غیره برخورد خاصی صورت نگرفته است نه از سوی فرهنگ سازی و نه جبر و قوای قهریه .

مجلس شورای اسلامی ، البته در یک مصوبه قانونی برای کسانی که سایت های غیراخلاقی منتشر می کنند ، مجارات های سنگینی حتی در حد اعدام تعیین کرد که اقدامی مناسب بود ولی ازآن جا که بسیاری از این سایت ها در خارج کشور و بعضا با بودجه های خارجی اداره می شوند ، کار سخت تر می شود و لذا تقویت بنیان های فکری و فرهنگی و اعتقادی جوانان و همچنین فضا سازی فرهنگی و خصوصاً فرهنگ دینی و نه آنچه کت و شلواری های کرواتی در نظر دارند ، باید به عنوان دستور کاری همیشگی ، مد نظر باشد تا به فرض دسترسی دائمی و بدون مانع به این سایت ها، جوان ایرانی بتواند با سلامت نفس ازآن خارج شود.
مثلا اگر اطلاع رسانی شود که "آنچه به نام خاطره و داستان واقعی و این قبیل چیزها به خورد جوانان داده می شود ، مهملاتی است که با هدف حرمت شکنی و عادی سازی تولید شده است" آن گاه جوان بی تجربه ما ، احساس نخواهد کرد که از یک امر متعارف عقب مانده است.

همچنین افشای پشت پرده این سایت ها می تواند ابعاد توطئه ای که برای منحرف سازی نسل جوان ایرانی چیده شده است را آشکار کند.
هم اکنون برخی سایت های فارسی زبان ، با هزینه های زیادی اداره می شوند و حتی مسابقاتی هم با جوایز نفیس برای تولیدکنندگان آثار پورنو مانند داستان و عکس و ... برگزار می کنند.
من به عنوان کسی که سال هاست در فضای وب کار می کند ، خوب می دانم که برای اداره یک سایت تا چه اندازه هزینه و خرج نیاز است .
سایت هایی که در سطح کلان فعالیت می کنند ، مانند خیلی از سایت های خبری و یا برخی از سایت های پورنو ایرانی ، از دو طریق باید هزینه های خود را تامین کنند :
1- اسپانسر مالی
2-آگهی
از آنجا که سایت های پورنوی ایرانی آگهی ندارند، گردانندگان آنها ، یا باید دست به جیب شوند و خودشان خرج کنند که این گزینه ، یک استثناست و یا آن که اسپانسر داشته باشند .
اگر عاقلانه نگاه کنیم ، درمی یابیم ، اسپانسر ها نیز جریان هایی هستند که برای آ نها ، رخوت جوان ایرانی و انحراف او ، یک هدف است: برخی را با مواد مخدر و گروهی را با مسائل غیر اخلاقی.

لذا افتادن در دام این سایت ها ، در واقع افتادن در دام دشمنان دوست نمایی است که خرج می کنند تا جوان ایرانی شب و روزش را با سکس های انحرافی سر کند و البته چنین جوانی ، نه ماهواره امید می سازد ، نه به سلول های بنیادی می اندیشد ، نه در اندیشه اقتصاد است ، نه دین مدار است و نه درد جامعه دارد و نه... او حتی پس از ازدواج نیز به دنبال سکس های نا متعارف و یا در اندیشه آنهاست.
من ، به طور جدی بر این باورم که ردیف بودجه ای در برخی کشورهای ضدایرانی برای تولید این سایت ها و عکس ها و فیلم ها با مخاطب ایرانی تعریف شده است اما هزینه ای برای دفاع بصورتی که انتظار می رود وجود ندارد.
باید تبلیغ کرد (فرهنگی سازی) ولی تبلیغ دین ، روشی که حوزه های علمیه در پرورش طلاب خود دارند شاید بهترین روش باشد چرا که سالهاست جوابگو بوده و نقصی هم اگر دارد به سودش می چربد البته منظورم جلسات اخلاقی نیست بلکه تربیت روح و جسم با هم به روش غیر برخوردی و غیر مستقیم است که جوابگویی نیازات امروزه جوانان ما باشد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر