۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

وبلاگ

وبلاگ چیست؟
وبلاگ يک دفتر يادداشت شخصی است. يک جايگاه سخنرانی روزانه. يک فضای همکاری. يک تريبون سياسی. محل انتشار اخبار فوری. مجموعه ای از پيوندها. نظرات شخصی شما. يادداشت هايی برای مردم سراسر دنيا.

وبلاگ شما همان چیزی است که شما می خواهید. میلیون ها وبلاگ با شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارد، قانون خاصی وجود ندارد.

به عبارت ساده تر، وبلاگ يک سايت وب است که می توانيد حجم زيادی از مطالب دلخواه خود را بدون محدوديت در آن قرار دهيد. مطالب جديد در بالای وبلاگ نمايش داده می شود تا بازديدکنندگان شما بتوانند آنها را بخوانند. سپس آنها می توانند نظرات خود را درباره آن محتوا ارائه داده یا دوباره به آن مراجعه کنند و يا به شما ايميل ارسال کنند. يا خير.

از سال 1999 که Blogger راه اندازی شد، وبلاگ ها تغییراتی را در وب ایجاد کردند، روی سیاست ها تأثیر گذاشته و باعث تغییر و تحول روزنامه نگاری شده و برای میلیونها نفر امکان ارائه نظر و ارتباط با دیگران را فراهم کرده اند.

و ما کاملاً مطمئن هستیم که بخش اعظم کار شروع شده است.

افکار خود را منتشر کنيد

وبلاگ به شما امکان می دهد نظرات خود را در وب در معرض دید سایرین قرار دهید. در اینجا شما می توانید موارد جالب و دلخواه خود را جمع آوری کرده یا با سایرین به اشتراک بگذارید خواه این موارد نظرات سیاسی يا یادداشت های شخصی باشد یا پیوندهای مربوط به وب سایت هایی که می خواهید به یاد داشته باشید.

اکثر مردم از وبلاگ فقط برای سازماندهی افکار خود استفاده می کنند، در حاليکه برخی با مديريت مؤثر خود هزاران بازديدکننده جهانی دارند. روزنامه نگاران حرفه ای و آماتور از وبلاگها برای انتشار اخبار فوری استفاده می کنند در حاليکه روزنامه نگاران معمولی وشخصی افکار و نظرات خود را در وبلاگ به نمايش می گذارند.

Blogger به شما کمک می کند نظرات خود را بهتر بيان کنيد.

دوستان خود را مشغول کنید
وبلاگ نویسی فقط درج نظرات شما در وب نیست. بلکه می توانید از طریق آن با کسانی که پیام های شما را می خوانند و در صدد پاسخگویی بر می آیند، ارتباط برقرار کنید. با Blogger می توانید افرادی را که مجاز به خواندن پیام ها و مکاتبه با وبلاگ شما هستند، کنترل کنید و فقط به عده خاصی از دوستان خود یا کل جهان اجازه دهید که نظرات شما را مشاهده کنند!

نظرات Blogger اجازه دهید هر کسی در هر مکانی نظرات خود را درباره پیام های شما ارائه کند. می توانید انتخاب کنید نظرات در کنار هر پیام چاپ شود یا نظراتی را که دوست ندارید حذف کنید.

Access Controls به شما امکان می دهد افراد مورد نظر جهت خواندن و مکاتبه با وبلاگ را انتخاب کنيد. می توانيد از يک وبلاگ گروهی با چندين نويسنده به عنوان يک ابزار ارتباطی عالی برای تيم های کوچک، خانواده ها و ساير گروه ها استفاده کنيد. يا به عنوان يک نويسنده، می توانيد يک مکان آنلاين خصوصی ايجاد کرده و اخبار، پيوندها و نظرات خود را برای خود جمع آوری کرده يا با خوانندگان بسياری به اشتراک بگذاريد.

نمايه های Blogger به شما امکان می دهد افراد و وبلاگ های مورد علاقه خود را بيابيد. نمايه Blogger شما، جايی که می توانيد وبلاگها، موارد دلخواه و غيره را ليست کنيد، به دیگران کمک می کند که شما را بیابند (اما تنها در صورتی که شما بخواهيد).
طراحی وبلاگ خود
اگر در صدد ایجاد وبلاگ جدیدی هستید و یا می خواهید شکل وبلاگ فعلی خود را تغییر دهید، ابزارهای کاربر پسند Blogger به شما کمک می کنند که به سهولت طرحی بسیار زیبا برای صفحه خود تنظیم کنید.

الگوها با استفاده از مجموعه الگوهای ما می توانيد بدون نياز به آموزش HTML، سريعاً سايت خود را جذاب و زيبا کنيد، علاوه بر این، Blogger این امکان را به شما می دهد که کد HTML وبلاگ خود را در هر زمان که بخواهيد ويرايش کنيد.

سفارشی کردن رنگ ها و فونت ها وقتی برای شروع مرحله بعد آماده می شوید، می توانید جهت ایجاد طرحی که کاملاً شما و وبلاگ شما را معرفی کند، الگوهای ما را سفارشی کنید.

کشيدن و رها کردن عناصر صفحه سيستم ساده کشيدن و رها کردن Blogger به شما امکان می دهد به راحتی مکان دقيق قرار گرفتن پيامها، نمايه ها، بايگانی ها و ساير قسمتهای وبلاگ خود را در صفحه مشخص کنيد.

  ارسال عکسها
برخی اوقات شما فقط می خواهيد يک عکس را به اشتراک بگذاريد. دکمه ای برای بارگذاری عکسها در رابط Blogger وجود دارد. برای بارگذاری يک عکس از رايانه خود، فقط دکمه عکس را کليک کنيد. در صورتيکه که عکسی را که می خواهيد در وبلاگ خود بگذاريد در حال حاضر در وب موجود است، نیز خوب است. فقط مکان آن را به ما بگوييد.

تلفن همراه Blogger به شما امکان می دهد در حرکت، عکس های گرفته شده با دوربين تلفن را مستقيماً به وبلاگ خود ارسال کنيد
برو به تلفن همراه
Blogger Mobile به شما امکان می دهد در سفر، عکس و متن را مستقيماً به وبلاگ خود ارسال کنيد. فقط بايد پيام را مستقيماً از تلفن خود به go@blogger.com ارسال کنيد. شما حتی به اشتراک Blogger نياز نداريد. پيام به تنهايی برای ايجاد يک وبلاگ کاملاً جديد و ارسال عکس ها و متنهای ارسالی شما کافی است.

در فرصت های ديگر در صورت تمايل به درخواست وبلاگ تلفن همراه خود يا تغيير مسير پيام های خود به وبلاگ ديگر، فقط به سيستم go.blogger.com وارد شويد و از کد درخواستی که Blogger به تلفن شما ارسال کرده است استفاده کنيد.

ما از اکثر حامل های رایج تلفن همراه ایالات متحده و سراسر جهان پشتیبانی می کنیم. حتی اگر تلفن همراه Blogger از سوی ارائه دهنده سرویس شما فعال نشده باشد، با استفاده از Mail-to-Blogger می توانید پیامها را به وبلاگ خود ارسال کنید
شروع بکار
سريعترين راه برای آشنايی با وبلاگ نويسی، امتحان کردن آن است. ما برای سهولت کار شما بسيار تلاش کرده ايم. فقط روی پيوند زير کليک کنيد، آن گاه جزئی از فرآيندی می شويد که وب و رسانه را به يک فعاليت مشارکتی در کمتر از پنج دقيقه تبديل می کند. به طور جدی.

چه اتفاقی خواهد افتاد؟ چه کسی می داند. با اين وجود سرگرم کننده است.

و به ياد داشته باشيد: Blogger کاملاً رايگان است و در صورت بروز مشکل، فقط دکمه راهنمای يکی از صفحه ها را کليک کنيد، سپس می توانيد پاسخی را که به دنبال آن هستيد، بيابيديا حتی می توانيد از کارمندان پشتيبانی متخصص ما بپرسيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر