باسمه تعالی
روندی که در جامعه مشاهده می شود بیانگر نوعی کنش و واکنش حکومت و مردم است ؛ بگونه ای که هرگاه حکومت مرکزی دچار فتنه و یا ضعفی در ناحیه ای می شود میبینیم که جُرم و جنایت ، اختلاس ، فرار از قانون ، فرار بستگی به نظام ، ناامیدی قشر متدین ، ظهور مصلحین ، تشکیل تجمع ها و احزاب خاص ، بروز و ظهور آشکارای مقابله با قوانین اسلام ، هجمه و فشار بر اصول ، شیوع سرطان های بدخیمی چون ... در بتن جامعه و فراوان معضل های دیگر بروز می کند که می توان به جرأت گفت تماماً بدلیل عدم توانایی و سستی نظام در کنترل است چنانچه در زمان جنگ تحمیلی شاهد بودیم که با هر تصرف و عقب راندن رژیم بعث پوشش ها و حریم ها بیشتر رعایت می شد و بلعکس در هر شکست و نفوذ دشمن منافقان بیشتر فعالیت داشتند و این امری طبیعی در لایه های هر کشور است ، زیرا در هر سرزمینی گروه های متصل دیر فهم تر و حریص تر و نزدیکتر به فتنه هستند که با نمایان شد نقطه ضعفی به تصور خود درصدد استفاده می آیند که ظاهرترین آن را می توان در امر تجارت شاهد آورد که در هر برخورد و واکنشی که میان مسئولین حکومت ها و دولتها حادث می شود نوعی خاص از اجناس ارزان و یا نوعی گرانتر می شود .
لذا مقوله حجاب ، آشوب ، ترور ، شبهات وقیح ، حمله ها به رکن ها و ... حاکی از نوعی سستی در مسیر است که توسط گروهی حادث شده و این حدوث یا تحمیل شده و یا اینکه بی خردی است و بعبارتی یا عارضی است یا ذاتی . اما ذاتی در نظام ما قابل رسوخ نیست و قطعاً عارضی است و صاحب منشأ است و با اهدافی در مسیر قرار گرفته است تا نتیجه ای داشته باشد که تنها راه حل این معضل را باید در انهدام ریشه منحصر کرد و نه در حرص شاخه .
از اینرو وقتی در نمایشگاه کتاب ، کتب غیر اسلامی و صد درصد ضد اسلامی به رایگان توزیع و یا با تخفیف های خرسند کننده در دسترس عموم قرار می یرد ، بنر های افراد معلوم الحال به هزینه چه کسی خودنمایی می کند و غیره و غیره و غیره باید این پیامد را داشته باشد و جزء لاینفک آن است که دخترکان بی هویت انسانی و مردان بی غیرت آدمیزاد بروز کنند تا فریاد برآرند که این نظام قادر به تجمیع مرز سرزمینی خود نیست .
شاید این گفتار با اغراق باشد و من دلیل آنرا از آن میدانم که دور از تصور پاک تصوران است چرا که پاک همه را بد نمیبیند بلکه اندکی از خود کمتر می انگارد .
زمانی که برای تجارت نفت برادران عراقی ما وارد حریم سرزمینی ما می شود مطمئن باشد بی غرض بوده اما صاحب غرض می شود و پیامد های چون تجارات نوامیس ما را به دنبال خواهد داشت و .... البته با چشم پوشی از فروش بازار کار رانندگان ما .
ما نیازمد ظهوریم و قطع بداید صورت خواهد گرفت اما ما مصلح می خواهیم و تنها نشستن و چشم به راه بودن چاره ساز نیست لذا قبل آن پیامبر زما شمشیر می خواهد ، زمانی که حضرت امیر نبودند نبی مکرم اسلام بسیار رنجها و درد ها را به جان کشیدند تا علی ظهور کرد و قد کشید و بزرگ شد ، هر روز که علی رشید تر می شد پیامبر مدافعی غیورتر می یافت تا آنکه علی در میدان رزم شمشیر به دست فریاد هل من ورید سر می داد و کس نبود بقول ما چپ به اسب پیامبر نگاه کند ، آری ما در زمانی هستیم که آقای ما و پیامبر زمان ما تنهاست .
تیغ تیز می خواهد تا برکند دست هرآنکس که اسلام را نمی خواهد و نبی زما سربازی چون علی می خواهد که خواهد آمد تا زمینه را بسازد برای بریدن دست گستاخان .
گـــــــــــــــــــــــروه راغبــــــــــــــون
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر